Vakantie en Reizen

Test voor vakantie

Volkswagen

Volkswagen Golf GTD Jippie… Ik zou het woord sport niet voor hem gebruiken. Diesel krachtige auto’s Ik vind het eigenlijk leuk. Ik hou van dieselauto’s met een automaat, want ik vind die automaat hij kan ze prachtig gebruiken belangrijkste voordeel – koppel. Er is echt veel aan deze auto. Hij heeft, zou je kunnen zeggen, 135 kW, maar dat is genoeg. dat koppel Hij is geweldig. Hij is echt lang. En hier komen we misschien de eerste tegen nadeel… Dat is het het koppel is echt hoog, maar alleen de vooras wordt aangedreven. En het zodra je ze vochtig herkent. Omdat je eigenlijk blijft knipperen stabilisatielicht en je wielen glijden altijd in een hoek, bij het starten bijna altijd, bij het toevoegen … Sterker nog, zelfs voor drie. Die motor is zo krachtig of liever gezegd het koppel is zo hoog, dat is echt een probleem om het over te zetten naar weg. Ik had dezelfde motor Audi Q3 en het was quattro en het was fantastisch. Er was echt een perfecte start van 0 tot 100 Ook omdat hoe alle vier de wielen het opnemen op de weg, dus het schiet en je voelt het.

Launch control

Maar dit gaat fantastisch. Je zult hier nooit optredens missen, zowel tijdens het rijden als bij het inhalen, in hoeken, waar dan ook. Het is slechts … Je hebt altijd prestaties… altijd genoeg. Remmen? Super goed! Motor? Super goed! Het is waar dat hoe zwaar is de diesel dus de gewichtsverdeling is niet ideaal. Het voelt wel je overdrijft de beurt. De auto is erg onderstuurd. die motor De voorkant is zwaar en moet bekend zijn het is niet dwaas, het is gewoon natuurkunde en je kunt er niets aan doen. Je kunt er gewoon niets aan doen, dat klopt. We hebben een sportmodus, een transmissie in sport zal ik kijken of er Launch control is. Zo niet, dan verwijder ik dit deel waarschijnlijk. Hij was het niet. Maar een mooi begin, misschien toch hielpen als je een sport kunt aanzetten. ESC Sport, dus dat is waarschijnlijk wat we nodig hadden. Ik zal het opnieuw proberen als zal gebruik maken van Launch control. Om te helpen met de startsnelheid, om de versnelling van 0 naar 100 echt te maken de goede. Precies waarom ik in het begin zei dat ik niet zou zeggen dat het sport is. Nou omdat… Ik heb een veel gebruikelijker concept, dat is het krachtige dieselauto met geweldige uitrusting. Het is echt snel heerlijk gereden, die 19 inch wielen, die hier voor een meerprijs zijn, zijn al voldoende moeilijk. Het profiel is slechts 35 en het komt me voor dat er al ongelijkheden zijn … Ik zou niet eens zeggen dat het voelt, er is een adaptief chassis als ik Comfort heb, het is echt een comfortabele rit. Het is natuurlijk geen limousine, maar de rit is comfortabel. Maar als je een gat oversteekt, dus je hoort haar echt veel. Wanneer het pijn doet. Intern. Je vraagt je af wat er met die fiets is gebeurd.

Beschikbaar

En dat heb ik helaas al een paar keer gedaan. En de gaten waren niet groot. De wond was echt vervelend en het speet me. Maar gelukkig gebeurde er niets met de auto. Het deed het goed. Het is goed uitgerust, geweldig op zoek, snel, sterk diesel Volkswagen Golf. Wie ze heeft van die geweldige stoelen waar ik echt van hou. Ik zal Launch control proberen. Verrassend genoeg het begin is beter voor mij, wanneer ik Launch control niet heb ingeschakeld om de waarheid te vertellen. Nu dook hier een waarschuwing op. Waarvan ik geen idee heb wat het betekent. Voertuig … twee rapporten … Niet beschikbare front assist en zo. Er is een stopbord, ik stop voor een fietser, ziet er echt snel uit. Ik heb misschien nog werk te doen. Een snelle wielrenner, waarschijnlijk afkomstig uit de Tour de France. Ik ben vandaag Golf GTD rijden naar Harrachov en terug, wat zo’n aangename reis is, Ik hou van de manier waarop de snelweg eindigt en jij gaat in berggebieden die breed zijn, smal … En deze auto is geweldig op de snelweg, inhalen, voor inhalen in wijken. Dit is absoluut geweldig, hier helemaal … hier zult u absoluut de … dat overtollige koppel. Je voelt het gewoon daar. Je stapt erop je haalt in, het is veilig, het is comfortabel, Het is geweldig. Het is echt vreselijk leuke eigenschap. Laten we Launch control opnieuw proberen. Maar ik weet het niet, ik denk het niet… Het zal naar mij komen dat je door uit te glijden omhoog komt over krachtsnelheid. Ik zet het hier weer aan al die systemen. En normaal, als je vol gas geeft, en voordat je gaat staan, zal de start sneller komen voor mij. Maar misschien is het gewoon mijn… nou dan zal ik het eens meten maar dat is mijn mening. En het fluit niet zo veel. Deze auto fluit eigenlijk de hele tijd. Wanneer je een beurt toevoegt, dus fluitjes. ik heb hier toeslag radio. Dit, waarvan ik denk dat het voor 52 duizend extra is, wat veel is. En de volumeregeling is slechts deze aanraaktoetsen, die vreselijk moeilijk te vinden zijn en je kunt ze helemaal niet goed vinden.

Volume

Dan heb je de volumeregeling nog hier op het stuur. Gelukkig. Dit is de enige manier om het volume op de een of andere manier te regelen. Deze radio ondersteunt gebaren. ik ben niet gekomen tot nu toe op een ander gebaar dan op het verplaatsen van het nummer naar het volgende, en toch doe ik het liever aan het stuur dan hier te zwaaien handen omdat het niet honderd procent is. Maar misschien ben ik gewoon… misschien ben je er niet aan gewend voor die week, of ik heb niet alle gebaren onthuld. Ik miste bijvoorbeeld het gebaar om de radio hoger en lager te zetten. Misschien bestaat hij en ben ik er niet achter gekomen. Wat misschien ook niet goed is, want hij is er niet een lijst met gebaren die het ondersteunt. Dat je geen lijst kunt maken: doe dit, doe dit. Die is er niet, helaas. Of hij kan het gewoon niet en hij kan het wel echt gewoon het volgende nummer overslaan met een gebaar, en ik doe het liever achter het stuur. Maar dat is het gewoon mijn mening en kennis. Zoals wanneer je het dorp verlaat in de S-modus en je voegt toe, dus helemaal stressvrij je gaat gewoon. Houd je het gas vol… Het zou zeker een interessante consumptie zijn, ze werd in het begin gezien, maar ik weet niet of ik het geknipt heb, dus ik zal het je meteen vertellen: rijgegevens … verbruik 6,4 liter van pompen. Ik weet niet of het te veranderen is… … Ik ben niet geïnteresseerd sinds het begin … … lange termijn 6.3. Het verbruik is flink gedaald. In het begin de eerste zo’n 200 kilometer had ik een verbruik van zo’n 10 liter.

GTD

Het viel me dus heel erg op. Ik dacht, dat het GTD is, het zou een dieselversie van de GTI moeten zijn, maar daarvoor wat ze willen redden. En dit was de politie van Octavia. De radar was goed zichtbaar. En vooral de antenne. Het is de GTD-versie die het zou moeten zijn meer economisch. En dus was ik verrast dat ik de eerste 200 kilometer heb verbruikt meer dan, of ongeveer 10 liter per 100 km. Dat was ruim voldoende. Het kwam door de rijstijl en het feit dat ik genoot van het koppel en hoe het gaat en ik heb er echt van genoten. En het tweede was dat de banden behoorlijk te weinig waren opgepompt. Ze waren in hen vrij in alle hetzelfde slechts twee maten. Dat is heel weinig, want het minimum is 2,5. Dat heb ik opgelost en het verbruik ging omlaag. Adaptieve cruisecontrol werkt klassiek, het is radar, dus als je iemand wilt inhalen, ga je 130 en voor je staat een auto die 110 rijdt, dus hij vertraagt naar 110. Je draait de richtingaanwijzer naar links en het zal niet beginnen te versnellen totdat je weg bent. Het zal niet beginnen te versnellen als je naar links oversteekt. Dit is zo’n klassiek kenmerk van adaptieve cruisecontrol met radar. Alles werkt hier gewoon goed. Het is golfen. Zijn eigen klassenleider. Of de oprichter. Of hoe het te zeggen … het is gewoon de hoofdauto. Het is gewoon golfen. Dat is het concept, dat is de legende. Dus het zou me verbazen als hier iets niet zou werken. Alles werkt hier en alles werkt prima. En specifiek in de GTD-versie het werkt ook snel. Wat de motor betreft, transmissies … alles. De automatische parkeer assistent werkt prima, als ik tijd over heb, dus ik zal proberen te fotograferen hoe hij zichzelf parkeert.

Lane Keeping

Lane Keeping Assistant werkt ook, het werkt echt goed, zoals in Škoda. Wat waarschijnlijk begrijpelijk is. Je kunt niet op de automatische piloot gaan, na een tijdje zal het je oplichten, dat je het stuur moet vasthouden. Dus een samenvatting? Het is een hele mooie auto die goed rijdt, je mist nooit een koppel, er is hier echt te veel, terwijl alleen de vooras wordt aangedreven. Verbruik 6,3 liter. Deze wekkers zijn natuurlijk mooi, maar in tegenstelling tot Audi kun je hier geen luchtkaart krijgen. Dat zou een nog beter niveau zijn. Maar ze gaat hier niet heen. Je hebt hier alleen een kaart en je kunt alarmen niet verminderen tot een nog kleiner formaat dan de Audi. Maar ik zou niet zeggen dat het erg is. Het is slechts … klassen leider. Alles werkt zoals het hoort. Het gaat geweldig, het chassis is uitstekend. Je hebt het zien versnellen, als hij zich omdraait. Het is een erg mooie auto. Het is een auto die je kunt gebruik voor normaal rijden in de Comfort-modus. Dus voor zulke onzin, wanneer u overschakelt naar Sport. Die uitzending doet veel en het chassis wordt hard. Het is… zeer mooie auto.

CZK

Ik denk dat het in deze configuratie staat CZK 1.100.000 wat misschien veel is, maar… alles is hier. Behalve het dakraam is er alles..

Meer van dit soort blogs? Bezoek onze website voor nog meer artikelen!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Back to top button
ajax-loader